Věnuji se uživatelskému výzkumu, UX designu a tvorbě webů
Při tvorbě produktu, služby nebo i webu je znalost zákazníka klíčová. Provádím kvalitativní i kvantitativní výzkum – povídám si se zákazníky firem a uživateli produktů, abych zmapovala jejich motivace, chování, myšlenkové pochody a potřeby.
Testuji prototypy produktů přímo na koncových zákaznících, abych zjistila, jaký bude o produkt zájem, zda ho budou umět zákazníci použít, zda naplní jejich potřeby, a kde je prostor pro zlepšení, a tedy i zvýšení prodeje.
Výzkum a ověřování prototypů a konceptů produktů a služeb před jejich výrobou předchází nákladným opravám nedostatků, které by se bez výzkumu projevily až na hotovém produktu uvedeném na trh.
S čím vám můžu pomoci
- Definovat, kdo je vaše cílová skupina, a lépe ji poznat
- Rozklíčovat, co potřebují vaši zákazníci
- Ověřit životaschopnost vašeho konceptu/nápadu
- Odhalit, proč se váš produkt neprodává tak, jak jste čekali, a navrhnout změny pro zvýšení zájmu o produkt
- Dobře nadesignovat produkt dřív, než zainvestujete jeho výrobu
Renata je Srdcař ♡.